Friday, May 7, 2010

What's the Deal?

The Washington Post and New York Magazine's Daily Intel blog are going tête-à-tête over this screen shot. The online argument brewing is over an online photo of Malcolm X paired with a caption meant for President Obama’s wind energy plan. Blogs mocked the Washington Post for the mix-up, but the Post’s Ombudsman is saying the whole thing was most likely a hoax. The New York Magazine’s Daily Intel blog posted the story about the Post’s boo-boo after a reader sent a screen grab of the image. The WaPo’s Ombudman’s saying not so fast. Raju Narisetti, the managing editor who oversees The Post’s Web site says, “Our initial response was to think that we had made a mistake and that we had corrected it. But our staff continued to review it because no one could recall being the one to correct it.” WaPo Executive Editor Marcus Brauchli said, “I can’t say 100 percent for sure” that it was a fabrication. ...It’s very remotely possible that something was cached badly and it appeared in that way [on the Web site]. But we think that’s unlikely.”” Daily Intel’s crying foul, saying, the Post is flat out wrong. "We've triple-checked with our source, and have no reason to believe [it’s a hoax]. Look harder, Post!"

Is this an instance of trying to cover up an embarassing mistake or just a clever Photoshop job?
voyeur porn porn movies sex videos hd porno video